Jeg gjør oppmerksom på at jeg KUN sender mønstre via mail.
ved bestilling av mønstre - bruk overskriften på innlegget du ønsker mønster til, og send mail til:
ihkdesignsalg@gmail.com





torsdag, februar 21, 2013

STRIKKET SVANE VINDUNK, mønster kr 40,-


 Da har jeg fått ferdig SVANEN.. Den kom ikke helt til sin rett - fordi det ikke ble så gode bilder, men det skal jeg oppdatere etterhvert.
 Strikket i Gullgarn på med tykke pinner, går det unna å lage denne HVITE ELEGANSEN til vinen din ;-)


pris for mønster =  Kr. 40 ,-
(HUSK !! ved bestilling å bruke tittel på innlegget)
 Vil du kjøpe ? Send meg da en MAIL  på denne adr:
ihkdesignsalg alfakrøll gmail dot com
****************
Jeg påberoper meg retten til mine selvkomponerte oppskrifter.
copyright, DESIGNET AV:

0 synspunkter;):

Legg inn en kommentar

♥ Del gjerne;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...